Ježek / Novinky a aktuality / Práce z domova v době karantény

Práce z domova v době karantény

DUEL, STEREO, Ježek software
10. 03.2020

V souvislosti s vyhlášením opatření Bezpečnostní rady státu roste počet dotazů ohledně možnosti práce z domova v programu DUEL. Přinášíme několik tipů.

V reakci na celostátní karanténu nabízíme uživatelům programu DUEL možnost dočasně a hlavně bezplatně rozšířit licenci tak, aby mohli bez omezení pracovat z domova.

Podrobnosti o podmínkách dočasného bezplatného rozšíření licence vám sdělí pracovníci oddělení technické podpory na čísle 487 714 600 nebo na e-mailu podpora@jezeksw.cz.

Uživatelé, kteří musí zůstat doma s dětmi, protože byly uzavřeny školy, nebo z důvodu karantény, mohou pracovat z domova i se stávající licencí.

  • 1. varianta - bez nutnosti zásahu do registrace programu DUEL
    Z domova se můžete ke svému pracovnímu počítači připojit např. prostřednictvím programu TeamViewer.
    Tuto variantu vzdáleného ovládání lze využít i pro program STEREO. 
    V případě této varianty není potřeba provádět žádné zásahy do registrace programu DUEL.
  • 2. varianta - druhou možností je použití VPN tunelu, Vzdálené plochy Windows apod.
    Odkaz na možnosti řešení naleznete na této stránce (pouze první 4 možnosti). V těchto případech počítejte s nutností zásahu vašeho IT správce, který musí připravit technické podmínky pro vzdálený přístup.

    Pro Vzdálenou plochu a terminálový server bude nutné změnit zaregistrované přístupy pro jednotlivé moduly v rámci licence. Budete-li potřebovat zaregistrovat další počítač pro práci z domova, licenci vám na dobu karanténních opatření rozšíříme zdarma.

    Toto nastavení provedete v programu DUEL na záložce Nápověda v operaci Změna licence (bod 3)

Videonávod k registraci programu DUEL

 

Problematika registrace vzdáleného přístupu je popsána v následujícím videu v čase od 2. minuty.

 

„Podrobnosti o podmínkách dočasného bezplatného rozšíření licence vám sdělí pracovníci oddělení technické podpory na čísle 487 714 600 nebo na e-mailu podpora@jezeksw.cz.“

Jaroslav Scharf
provozní ředitel Ježek software s.r.o.

 

10. března 2020, Jaroslav Scharf

Zpět na přehled