Ježek / Novinky a aktuality / Dopad GDPR na poskytování technické podpory

Dopad GDPR na poskytování technické podpory

Legislativa, DUEL, STEREO, GDPR
25. 05.2018

Při řešení problémů na lince technické podpory je možné využít službu Vzdálená správa. Vzhledem k tomu, že při připojení dochází ke zpracování dat (i nahlédnutí je zpracování), je nutné mít předem uzavřenou smlouvu s naší firmou jakožto zpracovatelem (viz článek 28 Nařízení).

Než se k Vám budeme moci poprvé od platnosti nařízení Evropského parlamentu o GDPR vzdáleně připojit nebo nahlížet do Vámi zaslaných dat, budeme od Vás potřebovat podepsanou smlouvu. Pro tyto případy jsou níže připraveny návrhy smluv ke stažení:

  1. Varianta Správce – Zpracovatel (pokud se služba týká Vašich firemních dat)
     

    Stáhnout smlouvu

  2. Varianta Prvotní zpracovatel – Pověřený zpracovatel (pokud bude služba prováděna na datech, která zpracováváte pro své klienty)
     

    Stáhnout smlouvu

Smlouvu jednoduše stačí vytisknout, podepsat, naskenovat nebo vyfotit a zaslat jedním z níže uvedených způsobů:

Paušální vzdálená správa

Vzdálená správa jako doplněk linky technické podpory je nabízena s platností do uvedení nové verze za 1.500 Kč bez DPH. Smlouvu bude nutné obnovit s novým předplatným, tedy maximálně jednou ročně.

Výhodná nabídka

Od 25. května 2018 nabízíme zvýhodněné předplatné vzdálené správy za 1.000 Kč bez DPH s platností do 28. února 2019.

Konec služby "operativní vzdálená správa"

„U vzdálené správy využívané jednorázově v hodinové sazbě by bylo nutné uzavírat smlouvu před každým zásahem technika, což by vedlo k enormní zátěži linek technické podpory a snížení počtu obsloužených uživatelů. To vedlo k rozhodnutí vzdálenou správu poskytovat pouze zákazníkům s předplaceným paušálem“,

Jaroslav Scharf
provozní ředitel Ježek software s.r.o.

 

25. května 2018, Jaroslav Scharf

Zpět na přehled