Úvodní strana » Duel

logo DUELu

efektivní spolupráce
mezi účetní a podnikatelem

logo DUELu

efektivní spolupráce
mezi účetní a podnikatelem

„V našich programech je aktuálně v režimu „podvojného“ účetnictví vedeno více než 30 tisíc firem, což znamená každou čtvrtou právnickou osobu. Další subjekty programy využívají pro vedení daňové evidence nebo k vedení skladové a prodejní agendy. Podívejte se, jak může externí účetní spolupracovat se svým klientem.“

Ing. Tomáš Ježek
zakladatel společnosti


FYZICKÉ PŘEDÁVÁNÍ DOKLADŮ, KTERÉ ÚČETNÍ RUČNĚ PŘEPISUJE DO SVÉHO DUELU.


IMPORT ČÁSTI DOKLADŮ Z NEPROPOJENÝCH DUELŮ ÚČETNÍ A PODNIKATELE, ZBYTEK STÁLE RUČNĚ.


PRVOTNÍ DOKLADY POŘIZUJE PODNIKATEL VZDÁLENĚ PŘÍMO V DATABÁZI U SVÉ ÚČETNÍ.


VEŠKERÉ FIREMNÍ AGENDY ŘEŠÍ PODNIKATEL U SEBE
A ÚČETNÍ SE K NĚMU VZDÁLENĚ PŘIPOJUJE.

 

FYZICKÉ PŘEDÁVÁNÍ DOKLADŮ A VÝSTUPŮ

ÚČETNÍ MÁ DUEL,
PODNIKATEL NE

Jeden z nejčastějších, ale nejméně praktických, způsobů spolupráce. Podnikatel vystavuje své doklady a následně je v papírové nebo elektronické podobě (vyfocené nebo naskenované) předá k externímu zaúčtování. Veškeré výstupy a přehledy ale obdrží zpět až poté, co účetní všechno zadá, zpracuje a vytiskne.



Výhody pro účetní

Je vlastníkem licence DUEL.
Má plnou kontrolu nad všemi zadanými daty.


Výhody pro podnikatele

Platí jen za účetní služby, neřeší vlastní program.

Nevýhody pro účetní

Všechny doklady vkládá do programu ručně, nevyužívá program naplno.

Nevýhody pro podnikatele

Musí vyřešit vystavování všech dokladů a zajistit jejich dodávání k účetní. Aktuální informace z účetnictví získá jen když na něj má účetní čas.

 
 

IMPORT ČÁSTI DOKLADŮ Z NEPROPOJENÝCH SYSTÉMŮ

ÚČETNÍ I PODNIKATEL MAJÍ DUEL,
ALE NEJSOU PROPOJENI

Podnikatel doklady vystavuje ve svém DUELu a následně exportuje v dávce. Účetní má ušetřenou práci s vystavenými doklady, ale přijaté doklady musí stále přepisovat ručně. Zpět k podnikateli se výstupy a přehledy dostanou zase až poté, co účetní všechno zadá, zpracuje a vytiskne.



Výhody pro účetní

Stále má plnou kontrolu nad všemi zadanými daty, ale už jich část nemusí přepisovat ručně.

Výhody pro podnikatele

Neplatí za přepisování všech dokladů účetní, má lepší kontrolu nad částí své agendy v programu DUEL.


Nevýhody pro účetní

Vyšší nároky na vzájemnou komunikaci a zajištění pravidelného zasílání dávek. Část dokladů (přijaté faktury a pokladní doklady) musí stále přepisovat ručně.

Nevýhody pro podnikatele

Musí zajistit odeslání papírových dokladů a dávek s daty k účetní. Aktuální informace zjistí jen v okamžiku, kdy na něj má účetní čas.

 
 

PRVOTNÍ DOKLADY POŘIZUJE PODNIKATEL VZDÁLENĚ PŘÍMO V DATABÁZI U SVÉ ÚČETNÍ

ÚČETNÍ MÁ DUEL SQL SERVER, PODNIKATEL
SE PŘIPOJUJE VZDÁLENĚ JAKO KLIENT

Podnikatelův DUEL slouží pro vzdálený přístup do databáze u externí účetní firmy. Díky tomu odpadá nutnost generování, exportování a importování dávek, prvotní doklady podnikatel pořizuje v domluveném rozsahu sám, účetní je následně jen zkontroluje a automatickými funkcemi přenese do účetnictví.



Výhody pro účetní

Úspora práce, prvotní doklady vkládá podnikatel. S vhodně nastavenými právy má stále kontrolu nad přenosem dat do účetnictví.

Výhody pro podnikatele

Má plnou kontrolu nad zadávanými doklady. Aktuální informace z účetnictví má k dispozici online.

Nevýhody pro účetní

Účetní musí kalkulovat se zvýšenou cenou licence pro přístup podnikatele. Musí zajistit bezpečnost dat a jejich zálohování.

Nevýhody pro podnikatele

Ke svým datům se dostane pouze když běží vzdálený účetní počítač. Není vhodné pro větší firmy (s více připojenými počítači).

 
 

VEŠKERÉ FIREMNÍ AGENDY ŘEŠÍ PODNIKATEL U SEBE A ÚČETNÍ SE K NĚMU VZDÁLENĚ PŘIPOJUJE

PODNIKATEL MÁ DUEL SQL SERVER,
ÚČETNÍ SE PŘIPOJUJE VZDÁLENĚ JAKO KLIENT

Optimální a doporučovaný způsob nasazení DUELu, protože podnikatelovy počítače plní funkci serveru i pro účetní. Oba se ve své práci doplňují a vzájemně si šetří čas a prostředky. Tato varianta nasazení je doporučená také v případech, kdy má firma pobočky, propojené pomocí VPN.



Výhody pro účetní

S vhodně nastavenými právy má plnou kontrolu nad všemi účetními daty, data ostatních firemních agend si podnikatel řeší sám. Nemusí řešit infrastrukturu, zálohování a protože firemní servery většinou běží nonstop, je časově flexibilní.

Výhody pro podnikatele

Má vše, včetně zálohování a rozsahu licence pod kontrolou. Má kdykoli dostupná všechna data a sám si určuje rozsah firemních agend, které povede v DUELu. Při změně účetní firmy lze pokračovat bez nutnosti předávání dat.

Nevýhody pro účetní

Žádné :-)





Nevýhody pro podnikatele

Ve své licenci musí počítat s externím přístupem
účetní (1 PC navíc).

 
 

Kam dál?

Kompletní firemní agenda na jednom místě

Je skvělé, když máte účetní i firemní data na jednom místě, v jednom systému. Už žádné zbytečné hledání a přepisování, v DUELu všechno rychle najdete.

Zjistit více

Dokonale uspořádaná pracovní plocha

Je fajn mít po ruce vždy jen to, co doopravdy potřebujete. DUEL má navíc řadu chytrých nástrojů pro úsporu času při pořizování, zpracování, hledání a filtrování dat.

Ukázat výhody

Motorem našeho DUELu je moderní SQL technologie

Objevte tajemství rychlého zpracování dat na jednom počítači i ve firemní síti a řadu dalších výhod, které tato technologie přináší.

Zjistit více

 

Nabídka

Získávejte aktuální informace
od Ježka přímo do e-mailu

Newsletter