V rámci speciální letní nabídky platné pro měsíce červenec a srpen
poskytujeme uživatelům tzv. Preventivní prohlídku dat za
zvýhodněnou cenu.
Zvýhodněná cena služby je stanovena ve výši 2500,– Kč bez
DPH za první tři hodiny práce technika. Při případném
překročení tří hodin práce z důvodu odstranění zjištěných
problémů je následně účtována již standardní cena 1000,– Kč bez DPH
za každou započatou hodinu.
Máte-li o tuto službu zájem, kontaktujte linku technické
podpory příslušného programu (pro STEREO i DUEL 487 714 600) a
domluvte si termín.
Obsah služby
Obecné
- kontrola hardware (pevný disk)
- kontrola síťového nastavení
- údržba dat
- provedení zálohy dat (pevný disk, cd)
- případné provedení aktualizace programu
Účetnictví
- kontrola vybraných parametrů
- kontrola účtového rozvrhu
- kontrola vztahů mezi SU a AU
- kontrola účetního deníku
- saldokonto (kontrola a konzultace)
- algoritmy výkazů
- homebanking
Mzdy
- zaměstnanci a společníci
- kontrola metodiky nepřítomností
- kontrola průměrného výdělku
- statistika
Sklady
- metodika účtování skladů
- konzultace cenotvorby
- vzhled účtenky, faktura s logem
- kontrola prodeje do mínusu
Majetek
- kontrola zaúčtování majetku
- kontrola chybějících odpisů, přerušení, technického zhodnocení
Ostatní
- a další dle požadavků. Na závěr prohlídky Vám předáme protokol
s vyhodnocením a případným doporučením dalších postupů práce
v programu.
Obchodní podmínky služby Preventivní prohlídka
- Nabídka preventivních prohlídek je platná každý rok pouze
v měsísích červenec a srpen.
- Cenová nabídka platí, pokud bylo PC s daty dopraveno zákazníkem do
sídla Ježek software s.r.o.. V případě provedení prohlídky
u zákazníka budou připočteny náklady na cestovné ve výši 10 Kč za
kilometr bez DPH.
- Služba je poskytována pouze na základě písemné či e-mailové
objednávky. Písemnou objednávkou zákazník souhlasí s obchodními
podmínkami.
- Objednávky na preventivní prohlídku budou vyřizovány v pořadí,
v jakém byly přijaty. Termíny budou domlouvány se zákazníky dle
časových možností pracovníků oddělení péče o zákazníky, přičemž
naše firma může, v souvislosti s omezenou časovou platností nabídky,
zaručit provedení prvních čtyřiceti přijatých objednávek.
- Veškerá zjištění jsou na závěr provedené prohlídky zaznamenána do
protokolu s vyhodnocením. Součástí protokolu, který je předáván
v jedné kopii uživateli, jsou i případná doporučení dalších postupů
práce v programu.
Tvůrce:
Ježek software s.r.o.