Snadná cesta k informacím a pomoci

Obsah | Základní dovednosti | Videonávody | Klávesové zkratky | Rejstřík

D_Kde_hledat_pomoc.png Základní snahou vývojového týmu Ježek software s.r.o. je, aby potřebné informace byly dostupné přímo z programu a uživatelé tak nemuseli ztrácet čas voláním na linku technické podpory. Dodržováním doporučeného postupu všichni zúčastnění uspoří čas a dostanou se tak rychleji k požadovaným informacím.

Postup uživatele, který hledá nějakou nápovědu či návod se dá rozdělit do následujících kroků

  1. Prohlédněte si řádkovou nápovědu k údaji nebo operaci,

  2. Projděte si Rychlou nápovědu a seznam pracovních postupů (v pravém panelu programu), případně se z jednoho postupu „proklikejte“ na další – související.

  3. Pomocí klávesy F1 otevřete kontextovou nápovědu (ta je umístěna na firemních webových stránkách) a zkuste vyhledat řešení problému.

  4. Podívejte se na Videonávody, třeba jsme k hledanému tématu video již natočili.

  5. Na webových stránkách firmy Ježek software zkuste sekci Podpora/ Často kladené otázky.

  6. Pokud ani jeden z výše popsaných kroků nevedl k získání řešení vašeho problému, kontaktujte oddělení technické podpory. To lze provést telefonicky nebo písemně e-mailem:

Tip Vzhledem k tomu, že je tato linka znatelně méně zatížená, mohou na ni volat i uživatelé verzí aktuálních, chtějí-li svůj problém řešit co nejrychleji.

  1. Telefonickou podporu je možné rozšířit o tzv. Vzdálenou správu. V rámci této služby se technik připojí k vašemu počítači a pomůže při řešení případného problému. Tato služba je zpoplatněna dle platného ceníku firmy Ježek software s.r.o., případně si lze službu předplatit formou paušálu.

Upozornění Vzdálená správa slouží k poradenství a řešení případných problémů. Naopak neslouží k tomu, aby technik vykonával za uživatele jeho běžnou práci.

Na závěr doporučujeme všem uživatelům, aby pravidelně aktualizovali své kontakty v naší databázi. Jedině s aktuálními kontakty můžeme důležité informace dostat k uživatelům v co nejkratší době.