Objednávky přijaté - Jak zaevidovat objednávku přijatou

Aktuální firma | Sklady | Agendy | Objednávky přijaté - sklad

Obsah | Základní dovednosti | Videonávody | Klávesové zkratky | Rejstřík

Jak zaevidovat objednávku přijatou

Objednávky přijaté slouží k pořizování, evidenci a sledování stavu objednávek přijatých od odběratelů. Samotná agenda Objednávek negeneruje žádné pohyby.

  1. Otevřeme agendu Objednávky přijaté-sklad, založíme nový doklad a vyplníme potřebné údaje hlavičky objednávky.

  2. Na záložce Položky zadáme jednotlivé objednávané položky. Nejprve vybereme sklad, ze kterého budeme čerpat informace pro objednávku a poté zadáme označení objednaného zboží (materiálu). Program ke každé položce automaticky doplní příznak Objednáno.

  3. Kompletní seznam objednaného zboží můžeme před případným tiskem (pro interní účely) objednávky zreorganizovat – změnit pořadí položek či kumulaci položek. To provedeme pomocí operace Pořadí položek nebo Kumulace položek.

  4. Kompletně pořízenou objednávku uzavřeme.

Ostatní pracovní postupy

  1. Jak zaevidovat objednávku přijatou.

  2. Jak vyřídit (vyfakturovat) objednávku přijatou.

  3. Jak vytvořit nabídkový list.

Související témata

Objednávky přijaté - sklad