Reklamace - Předání reklamace k dodavateli nebo výrobci

Aktuální firma | Sklady | Agendy | Reklamace

Obsah | Základní dovednosti | Videonávody | Klávesové zkratky | Rejstřík

Předání reklamace k dodavateli nebo výrobci

V případě, kdy přijatou reklamaci neřešíme ve vlastní režii (naším servisem, výměnou z vlastního skladu, vrácením peněz apod.), ale předáváme ji našemu dodavateli nebo přímo výrobci, použijeme záložku Odeslání v pravé části formuláře. Postupujeme takto:

  1. Doplníme Datum odeslání, cenu poštovného (respektive přepravného)

  2. Vybereme firmu nebo osobu, které zásilku odesíláme.

  3. Můžeme zadat Přepravce a Podací číslo zásilky pro případné sledování. Vhodné je i zadání externího označení reklamace na straně dodavatele či servisu. To nám v budoucnu usnadní zjišťování stavu.

  4. Do Poznámky k odeslání můžeme doplnit případné varianty řešení reklamace a jiné informace důležité pro adresáta. Ty zašleme formou průvodního listu při odeslání do opravy.

  5. Záznam uložíme a Aktuální stav reklamace se změní na Odeslaná.

  6. Vytiskneme Odeslání reklamace do opravy - průvodní list.

Ostatní pracovní postupy

  1. Přijetí reklamace od zákazníka.

  2. Předání reklamace k dodavateli nebo výrobci.

  3. Příjem odpovědi od dodavatele nebo výrobce.

  4. Vyřízení a ukončení reklamace.

Související témata

Reklamace