Příjemky - Jak pracují automatické aktualizace po příjmu

Aktuální firma | Sklady | Agendy | Příjemky

Obsah | Základní dovednosti | Videonávody | Klávesové zkratky | Rejstřík

Jak pracují automatické aktualizace po příjmu

Automatické aktualizace jsou akce, kterými program udržuje aktuální informace o důležitých údajích v kartách skladových položek v agendě Položky na skladě. Jsou to tyto údaje:

To, jakým způsobem bude program zmíněné údaje aktualizovat, nastavíme v agendě Seznam skladů v oddíle Aktualizovat po příjmu. K dispozici jsou tyto možnosti:

Ostatní pracovní postupy

  1. Jak pořídit příjemku.

  2. Jak pořídit příjemku od neplátce DPH.

  3. Jak pořídit příjemku v cizí měně.

  4. Přepočet měny v příjemce.

  5. Jak pořídit příjemku s fakturou došlou (rozšířené pořízení).

  6. Jak do příjemky zahrnout neskladové položky (rozpočet do cen).

  7. Jak opravit již uzavřený doklad (dopady a souvislosti).

  8. Jak pracovat s obaly.

  9. Jak pracovat s poplatky.

  10. Jak pracovat s šaržemi/výrobními čísly.

  11. Jak pracují automatické aktualizace po příjmu.

  12. Jak zadat doklad, který obsahuje sazby pro výpočet DPH z jiného data než je DUZP.

Související témata

Příjemky