Evidence pošty - Evidence pošty došlé

Aktuální firma | Kancelář | Agendy | Evidence pošty

Obsah | Základní dovednosti | Videonávody | Klávesové zkratky | Rejstřík

Evidence pošty došlé

Došlou poštu můžeme evidovat včetně všech doprovodných informací. Postupujeme následovně:

  1. V agendě Evidence pošty založíme nový záznam.

  2. Vyplníme Datum přijetí zásilky a Směr nastavíme na Přijatá.

  3. Pokud existuje na straně odesílatele nebo na naší straně Jednací číslo, doplníme ho do příslušného políčka.

  4. Doklad bude jednoznačně identifikovat zásilku v rámci celé evidence pošty. V číselníku je připravena dokladová řada PST. Vyplníme Předmět.

  5. Pole Firma je připraveno pro identifikaci odesílatele a v poli Odeslal můžeme zadat a konkrétní osobu.

  6. Naopak pole Příjemce je určeno pro identifikaci osoby v naší firmě, která zásilku převzala.

  7. V sekci aktuální stav pak vidíme co se se zásilkou děje - kdo ji na naší straně vyřizuje, do kdy to má udělat a kdy se tak stalo.

  8. Záznam uložíme.

Díky této evidenci máme přehled i o tom, co se následně děje po přijetí zásilky. Samozřejmě ne všechna pole jsou povinná, ale vhodně zvolenou a důsledně dodržovanou metodikou můžeme zajistit, že nám nic neunikne a ani nic "neprošvihneme".

Ostatní pracovní postupy

  1. Evidence pošty došlé.

  2. Evidence pošty odeslané.

  3. Jak získat přehled korespondence s firmou.

  4. Pošta k vyřízení a další filtry.

  5. Vytvoření ePA pro Českou poštu.

Související témata

Evidence pošty, Adresář firem, Adresář osob