Evidence pošty - Evidence pošty odeslané

Aktuální firma | Kancelář | Agendy | Evidence pošty

Obsah | Základní dovednosti | Videonávody | Klávesové zkratky | Rejstřík

Evidence pošty odeslané

Odeslanou poštu můžeme evidovat včetně všech doprovodných informací. Postupujeme následovně:

  1. V agendě Evidence pošty založíme nový záznam.

  2. Vyplníme Datum odesílání zásilky a Směr nastavíme na Odeslaná.

  3. Pokud existuje na naší straně nebo na straně adresáta Jednací číslo, doplníme ho do příslušného políčka.

  4. Doklad bude jednoznačně identifikovat zásilku v rámci celé evidence pošty. V číselníku je připravena dokladová řada PST. Vyplníme Předmět.

  5. Pole Firma je připraveno pro identifikaci adresáta a v poli Odeslal můžeme zadat konkrétní osobu na naší straně, která zásilku posílá.

  6. Pole Příjemce je určeno pro identifikaci osoby u adresáta, které je zásilka určena.

  7. V sekci Odeslaná zvolíme Přepravce, můžeme zadat podací číslo a hmotnost. Kód služby se doplní automaticky podle Druhu zásilky.

  8. Vyplníme Cenu služby a cenu případné Dobírky.

  9. Záznam uložíme.

Máme-li připravenu "denní" poštu k odeslání, můžeme příslušné záznamy vybrat a vytisknout pro jednotlivé přepravce do papírového podacího archu nebo pro Českou poštu exportovat do ePA - elektronického podacího archu.

Tip Pokud budete pro svého smluvního přepravce potřebovat speciální podobu podacího archu nebo seznamu odesílaných zásilek, kontaktujte nás, požadované sestavy vám na zakázku připravíme.

Ostatní pracovní postupy

  1. Evidence pošty došlé.

  2. Evidence pošty odeslané.

  3. Jak získat přehled korespondence s firmou.

  4. Pošta k vyřízení a další filtry.

  5. Vytvoření ePA pro Českou poštu.

Související témata

Evidence pošty, Adresář firem, Adresář osob