Úvodní strana » Aktuality » Na eNeschopenky jsme připraveni

Na eNeschopenky jsme připraveni

Ilustrační obrázek
11.12.2019
Legislativa, DUEL, STEREO
Víte, co musíte udělat vy?

Na základě informací od ČSSZ je od 9.12.2019 možné přihlásit se ke službám, které budou zaměstnavateli poskytovat informace o pracovních neschopnostech zaměstnanců. Informace bude moci zaměstnavatel získávat těmito způsoby:

  1. Službou DZDPN, která je novým typem e-Podání. Odesílání bude probíhat přes již existující rozhraní APEP (VREP), případně informačním systémem datových schránek. 
  2. Automatickým zasíláním notifikací do určených datových schránek nebo na určené e-mailové adresy.
  3. Informační službou na e-Portále ČSSZ.

Co je nutné udělat?

K využívání výše uvedených služeb se zaměstnavatel musí přihlásit k ePortálu ČSSZ. Přihlášení probíhá standardním způsobem za pomoci přihlašovacích údajů k datové schránce nebo prostřednictvím uživatelského účtu (NIA).

Pokud za vás mzdovou agendu zpracovává externí subjekt, je nutné ho k této službě zplnomocnit. Využít můžete vzor plné moci na stránkách ČSSZ.

eNeschopenky v DUELU a ve STEREU

V našich programech je připravena nová agenda eNeschopenky, do které se importují informace o DPN ze systému elektronických neschopenek. Programy umožňují import online přes již používaný kanál APEP (VREP) nebo import XML souborů, které budou zasílány do datové schránky. Hodnoty z agendy eNeschopenky budou automaticky přebírány do agendy Nepřítomností, ze které budou standardním způsobem počítány náhrady a zpracovány měsíční mzdy.

„Pokud zpracováváte personální a mzdovou agendu, musíte mít pro rok 2020 včas objednán upgrade na nové verze programů DUEL a STEREO!
V zákaznické zóně si můžete ověřit, zda vaši objednávku evidujeme. Pokud se nenajdete, napište nám na obchod@jezeksw.cz.“

Eva Frišová
vedoucí distribuce Ježek software

 

11.12.2019, Gabriela Roučová

Nabídka

Získávejte aktuální informace
od Ježka přímo do e-mailu

Newsletter