Ježek / Zákaznická zóna

Zákaznická zóna

Telefonem, e-mailem nebo na dálku řešíme technickou pomoc při práci s programem.
Co se děje u Ježka

Aktuální zprávy a novinky

06. 10.2022

Do distribuce byl uvolněn update STEREO 31.08 s reakcemi na nejnovější legislativu.
Pokračovat

Upgrade programu DUEL 18.2.2 reaguje na nejnovější legislativní změny.
Pokračovat

Od 1. 10. 2022 dochází k navýšení normativních nákladů na bydlení. Změna částky se poprvé uplatní při zpracování mezd (resp. výpočtu exekucí či insolvencí) za měsíc říjen 2022.
Pokračovat

Neměli byste přehlédnout

UPGRADE 2022

Vše okolo objednání verze pro další rok vyřešíte v Zákaznickém portálu.

Ze STEREA na DUEL

Podrobné informace, které se týkají přechodu na moderní ekonomický systém.

Ceník služeb

Každý občas potřebuje radu nebo pomoc. Proto si zakládáme na aktivní a příjemné podpoře.

Školení a webináře

Naše školení jsou vyhlášená svým odborným i praktickým zaměřením. Probíhají online i osobně.

Často kladené otázky

Najděte rychle odpověď na otázky, které před vámi řešili jiní uživatelé.

Partneři

Máme pro Vás několik vybraných a ověřených partnerů, na které se můžete bez váhání obrátit.

Potřebujete poradit?

Zavolejte nám

Hotline zdarma

+420 487 714 600

Po–Čt 08:00–12:00 a 13:00–15:30
Pá 08:00–12:00

podpora@jezeksw.cz

Expresní Hotline

+420 900 304 321

Po–Pá 08:00–12:00 a 13:00–15:30

Cena jedné minuty hovoru je 30 Kč včetně DPH. Maximální délka hovoru není omezena. Linku provozuje Ježek software s.r.o., Mariánská 3233, 470 01 Česká Lípa.

Školení

+420 731 102 712

Po–Pá 08:00–12:00 a 13:00–15:30

skoleni@jezeksw.cz