Ježek / Zákaznická zóna

Zákaznická zóna

Telefonem, e-mailem nebo na dálku řešíme technickou pomoc při práci s programem.
Co se děje v Ježkovi

Aktuální zprávy a novinky

Vzhledem k nejasnostem, které panují kolem legislativy související s mimořádným příspěvkem při karanténě, přinášíme shrnutí aktuálního stavu.
Pokračovat

Objednávky upgrade pro rok 2022 probíhají opět elektronicky prostřednictvím Zákaznického portálu a již jsou v plném proudu. Potvrdili jste tu svou?
Pokračovat

Program DUEL 17.3 1 s označením (17.3.1.10610) obsahuje další opravy, novinky a vylepšení pro usnadnění vaší práce, včetně možnosti podání daňového přiznání OSS. A s problematikou OSS se můžete seznámit na záznamu našeho webináře.
Pokračovat

Neměli byste přehlédnout

UPGRADE 2022

Vše okolo objednání verze pro další rok vyřešíte v Zákaznickém portálu.

Ze STEREA na DUEL

Podrobné informace, které se týkají přechodu na moderní ekonomický systém.

Ceník služeb

Každý občas potřebuje radu nebo pomoc. Proto si zakládáme na aktivní a příjemné podpoře.

Školení a webináře

Naše školení jsou vyhlášená svým odborným i praktickým zaměřením. Probíhají online i osobně.

Často kladené otázky

Najděte rychle odpověď na otázky, které před vámi řešili jiní uživatelé.

Partneři

Máme pro Vás několik vybraných a ověřených partnerů, na které se můžete bez váhání obrátit.

Potřebujete poradit?

Zavolejte nám

Hotline zdarma

+420 487 714 600

Po–Čt 08:00–12:00 a 13:00–15:30
Pá 08:00–12:00

podpora@jezeksw.cz

Expresní Hotline

+420 900 304 321

Po–Pá 08:00–12:00 a 13:00–15:30

Cena jedné minuty hovoru je 30 Kč včetně DPH. Maximální délka hovoru není omezena. Linku provozuje Ježek software s.r.o., Mariánská 3233, 470 01 Česká Lípa.

Školení

+420 731 102 712

Po–Pá 08:00–12:00 a 13:00–15:30

skoleni@jezeksw.cz