Ježek / Zákaznická zóna

Zákaznická zóna

Telefonem, e-mailem nebo na dálku řešíme technickou pomoc při práci s programem.
Co se děje u Ježka

Aktuální zprávy a novinky

Chcete si nechat zasílat podklady pro platbu daně z nemovitých věcí e-mailem? Změnu lze provést pouze do 15. 03. 2024.
Pokračovat

Dnes po 14. hodině došlo k poruše na linkách používaných pro technickou podporu. Linky nebudou podle vyjádření techniků firmy O2 po blíže neurčenou dobu dostupné.
Pokračovat

Přečerpaná dovolená a její řešení ve mzdách v roce 2024
Pokračovat

Neměli byste přehlédnout

UPGRADE 2024

Vše okolo objednání verze pro další rok vyřešíte v Zákaznickém portálu.

Ze STEREA na DUEL

Podrobné informace, které se týkají přechodu na moderní ekonomický systém.

Ceník služeb

Každý občas potřebuje radu nebo pomoc. Proto si zakládáme na aktivní a příjemné podpoře.

Školení a webináře

Naše školení jsou vyhlášená svým odborným i praktickým zaměřením. Probíhají online i osobně.

Často kladené otázky

Najděte rychle odpověď na otázky, které před vámi řešili jiní uživatelé.

Partneři

Máme pro Vás několik vybraných a ověřených partnerů, na které se můžete bez váhání obrátit.

Potřebujete poradit?

Zavolejte nám

Hotline zdarma

+420 487 714 600

Po–Čt 08:00–12:00 a 13:00–15:30
Pá 08:00–12:00

podpora@jezeksw.cz

Expresní Hotline

+420 900 304 321

Po–Pá 08:00–12:00 a 13:00–15:30

Cena jedné minuty hovoru je 30 Kč včetně DPH. Maximální délka hovoru není omezena. Linku provozuje Ježek software s.r.o., Mariánská 3233, 470 01 Česká Lípa.

Školení

+420 731 102 712

Po–Pá 08:00–12:00 a 13:00–15:30

skoleni@jezeksw.cz