Úvodní strana » Duel » Prodej
Je připraven plně zastoupit klasickou pokladnu bez nutnosti sehrávání skladových zásob mezi programem a pokladním terminálem. SQL technologie umožňuje využívat modul samostatně nebo jej nasadit do celé sítě prodejen propojených on-line. Maloobchodní prodej pracuje nad položkami z modulu Sklady. Licence s Maloochodním prodejem tedy musí obsahovat alespoň jedny Sklady.
Stejně jako agendy skladu je i Maloobchodní prodej provázán s modulem Účetnictví. Této vlastnosti využijete při účtování tržeb do Účetního deníku a přenos bezhotovostních účtenek do ZaP pro pozdější spárování s bankovním výpisem. Komfort obsluhy lze podpořit připojením a správou periferních zařízení.
Součástí modulu Maloobchod jsou části (neboli agendy, jak my v Ježkovi říkáme), které máte vždy automaticky v ceně. Funkčnost je tedy úplná a nemusíte nikdy nic dokupovat nad rámec ceny. Podívejte se, jaké jsou mezi těmito agendami vazby. Vpravo jsou zobrazeny i některé důležité číselníky.
Agenda Periferie je podpůrná agenda, která obsahuje seznam hardwarových doplňků, které mohou být po nastavení využívány maloobchodními pokladnami v agendách Účtenky a Kasa. Jedná se zejména o čtečky čárových kódů, tiskárny pro účtenky nebo pokladní zásuvky. Rovněž je možné zobrazovat informace pro zákazníky na externím displeji.
Slouží k zakládání a správě všech prodejních míst s nastavením příslušných parametrů každé Kasy a připojených periferií. Z tohoto místa také probíhá zmiňované účtování tržeb. Pomocí vazeb je rovněž k dispozici kompletní přehled prodejů z jednotlivých Kas.
Jsou centrálním úložištěm (archivem) rozpracovaných i uzavřených účtenek. Účtenky jsou takzvanou manažerskou agendou, kdy má uživatel možnost on-line měnit rozpracované účtenky z jednotlivých kas popř. tvořit nové či opravovat již uzavřené. Uživatel může využívat shodné nástroje, které jsou k dispozici v agendě Kasa. V seznamech účtenek lze jednoduchým způsobem třídit, filtrovat, vyhledávat. Agenda je podpořena množstvím tiskových výstupů (celkové prodeje v období, za obsluhu, rekapitulace DPH, tisk faktur a podobně).
Je samotným prodejním místem simulujícím maloobchodní pokladnu. Jednoduché uživatelské prostředí maximálně usnadňuje a urychluje tvorbu účtenky, výběr platby (hotovostní, bezhotovostní), možnost zadání slevy za všechny nebo jednu položku účtenky, změnu množství u namarkovaných položek, výběr konkrétního odběratele z adresáře (s vazbou na individuální ceníky), vklad/výběr z pokladny s podporou tiskového výstupu. Výběr položky je usnadněn možností zadávat údaje Označení, EAN nebo Název. Při výběru lez využít fulltextového vyhledávání nebo snímačů čárových kódů. Tisknout účtenky lze i na jehličkové nebo termální tiskárny v různých šířkách.
Obsluha má k dispozici operace pro tvorbu nových účtenek, výběr z rozpracovaných (lze tedy obsluhovat u jedné stanice více zákazníků najednou) či storno celé účtenky.
Výběr prodávaných položek závisí na volbě skladu. Ten může obsluha snadno měnit i v rámci jedné účtenky.
Stejně jako v modulu Sklady je i na Kase kalkulováno s věrnostním systémem. Propracovaná cenotvorba umožňuje obsluze kasy široké možnosti práce s prodejní cenou. V opačném případě, kdy vnitrofiremní řád neumožňuje obsluze měnit prodejní ceny, lze tato funkčnost potlačit.
Operace vedoucí k uzavření rozpracované účtenky – Platba Hotově / Bezhotovostně.
Podoba účtenky je ve Vašich rukou. Program tiskne účtenky za hotvé či kartou na formát A4 A5 i úzkou pokladní tiskárnu a to jak ve formátu grafickém, tak i TXT pro jehličkové tiskárny.
Speciálně vyvinutý modul pro program DUEL, který zajišťuje synchronizaci mezi programem DUEL a neomezeným počtem provozovaných e-shopů. Synchronizační můstek je schopen komunikovat takřka se všemi e-shopy formou výměny XML souborů.
Přehled komunikačních formátů najdete v sekci E-shopy na stránce DUEL/ Doplňky.
Součástí modulu E-shopy jsou části (neboli agendy, jak my v Ježkovi říkáme), které máte vždy automaticky v ceně. Funkčnost je tedy úplná a nemusíte nikdy nic dokupovat nad rámec ceny. Podívejte se, jaké jsou mezi těmito agendami vazby. Vpravo jsou zobrazeny i související agendy.
Agenda umožňující správu veškerých používaných e-shopů pomocí jednoduchých navigačních tlačítek od založení a nastavení, přes výměnu dat, až po vymazání nepoužívaných e-shopů.
Synchronizace s e-shopy lze využít pro napojení na jakýkoliv e-shop, k čemuž se využije jeden ze dvou podporovaných formátů pro eBránu nebo ShopSet. Pokud používáte vlastní e-shop je pouze potřeba počítat s nutností přizpůsobit komunikační soubory XML.
Ve chvíli výběru poskytovatele, je ideální vybírat mezi eBránou a ShopSetem, protože ve spolupráci s nimi bylo napojení na e-shop přímo vytvořeno a můstek je tedy optimalizován právě pro tyto poskytovatel. V případě jiných poskytovatelů e-shopu nebo v případě, kdy si e-shop tvoříte sami je třeba pouze dodržet následující struktury : struktury komunikace s e-shopy.
Se zadáváním parametrů komunikace potřebných k propojení DUELu s e-shopem je připraven intuitivní průvodce.
Výměna dat mezi DUELem a e-shopem zahrnuje:
Z DUELu na e-shop:
Skladové položky (seznam zásob)
Výrobci (výrobci evidovaní u jednotlivých položek)
Dodavatelé (dodavatelé evidování jednotlivých položek)
Kategorie položek (Stromová struktura kategorií položek)
Varianty produktů (ID, například barevné varianty, velikosti apod.)
Parametry položek (rozměry, vlastnosti)
Ceny
Obrázky (neomezeně u každé položky)
Stav vyřízenosti objednávek
Z e-shopu do DUELu:
Adresy nových zákazníků
Přijaté objednávky (Hlavička, položky)
Rozšiřuje možnosti nabízených položek. Ke každé položce lze přiřadit i související produkty. Zákazník tak získá zajímavou informaci, které další produkty je vhodné zakoupit spolu s vybraným.
Veškerý evidovaný sortiment lze dále členit např. pomocí parametrů (rozměry, váha, balení atd.), kategorií skladových položek (materiál, zboží, výrobky a další) nebo pomocí vlastností (barva, povrchová úprava atd.)
Samozřejmostí je možnost exportovat na e-shop neomezené množství obrázků ke každé nabízené položce.
Agenda slouží k evidenci přijatých objednávek importovaných z e-shopu. Agenda je vhodná k prvotní kontrole přijatých objednávek včetně sledování stavu položek objednávky - „Objednáno“, „Vyřízeno“ či „Stornováno“.
Komunikační můstek zajišťuje import objednávek z e-shopu. Prostřednictvím jediného tlačítka importujte objednávky do DUELu pro jejich vyřízení.
Importované objednávky jsou dále přenášeny do agendy Objednávky přijaté v modulu Sklady. Díky automatickým funkcím je možné s objednávkou dále pracovat“ vytvořit dodací list, zálohovou/konečnou fakturu, případně objednávku vystavenou, pokud nemáme dostatečné množství položky na skladě.
Automatická kontrola stažených objednávek z e-shopu zajisti jejich validaci pro potřeby programu DUEL.
Veškeré moduly získáte vždy se vším, co k nim patří. Nemusíte dokupovat další části a neustále rozšiřovat funkčnost.
Vše je v základní ceně vašeho vybraného modulu.
Aktuální verze: 17.0.1.10515
487 714 600
duel@jezeksw.cz
© 2021 , Ježek software s.r.o.