Než začneme pracovat

Obsah | Rejstřík | Základní dovednosti | Videonávody | Klávesové zkratky

D_spravce_profilu.jpg

Ekonomický systém Ježek software DUEL je rozsáhlý nástroj sloužící k vedení účetnictví nebo daňové evidence a souvisejících agend. Jeho vhodným nastavením a správným používáním z něj však můžete snadno vytvořit svého pomocníka pro každodenní činnost své společnosti. Aby tomu tak bylo je potřeba provést několik kroků, kterými si DUEL uzpůsobíme ke své práci.

Obecné kroky v programu

  1. Prověření licence. Program můžeme používat v režimu Demoverze, Start verze nebo "ostré verze".

  2. Kontrola instalace, především při používání v síti. V okně Registrace definujeme pro jednotlivé moduly počítače, které s nimi budou pracovat.

  3. Kontrola Zpracovávaných firem. DUEL umožňuje podle typu licence zpracovávat jednu, dvě nebo neomezeně firem.

  4. Vždy si můžeme založit testovací "demo firmu" a osahat si chování programu v různých situacích.

  5. Přístupová jména a hesla pro všechny uživatele, kteří s programem budou pracovat. Definujeme jejich práva.

  6. Úprava pracovní plochy a přizpůsobení vzhledu a nastavení programu potřebám a technickému vybavení (velikost monitoru, rychlost počítače apod.).

  7. Seznámení se základy ovládání pracovního prostředí. Výrazně zvýšíme svou produktivitu a snížíme chybovost při práci.

Doporučené kroky v každé firmě

  1. Parametry zpracovávané firmy - kompletní "kuchařka" podle které se bude program chovat a pracovat – výchozí nastavení druhů, řad, účtů, firem a dalších klíčových parametrů, které usnadní automatizaci běžných činností.

  2. Upravení struktury účtového rozvrhu (osnovy), která nás bude provázet celým účetnictvím nebo sloupců peněžního deníku v daňové evidenci.

  3. Nastavení číselníků dokladů a druhů účtování - výrazně můžeme zrychlit a zautomatizovat procesy zaúčtování, protože program bude mít vše připraveno.

  4. Definice Členění firmy na střediska, výkony a zakázky. Můžeme sledovat jednotlivé případy v tomto členění. Celý program je na to připraven.

  5. Předvolby pro Sklady, způsob jejich vedení a účtování. V případě používání maloobchodních pokladen je nastavíme.

  6. Nastavení modulů Mzdy, Majetek a Kancelář.

Související témata

Popis programu | Popis pracovní plochy | Terminologie | Ovládání použitých komponent